KAKO LOLA NIJE DOBRO PISALA SASTAVE...



Sviđa ti se? Javi ostalima!

«Nastavnica kaze da ne pisem dobro  sastave iz srpskog i da moram da vise vezbam»(Lola,9.7.2000.)

 

                 Moja baka

 

   Zena koja je rodila moju majku jeste moja baka.O njoj cu pisati u ovom sastavu. Neizbezna tema uvek je bila i verovatno ce uvek biti «Moja mama» ili «Moja baka».Zasto uvek pisemo o zenama? Da li su  one zaista lepsi pol? Zar nije istina da zene umeju da budu okrutne i svirepe? Sta je sa onim majkama koje zlostavljaju svoje dete? One zasigurno nisu svetice. A baka koja odbacuje svoje unuce naprimer zbog njegove majke,oca,rase ili zato sto...Moja baka ima smedje oci,prosedu kosu i divne crvene usne.Ona je oniza i malo krupnija zena. Najvisevolim kako baka pravi kolace. I zar ovo nije dosadno? Baka ovo...baka ono...I tako do besvesti iz razreda u razred! Zar je moguce da se ovako vaspitavaju generacije? Zar nijedno dete nije pomislilo na nesto drugo,nesto vise? Naravno da jeste,ali tu imamo novi problem,jer dete se boji da iskaze svoja osecanja. Boji se da ce ga tad majka ili otac istuci!Da ce mu reci da je ludo! Iskreno se nadam da ce sve vise ljudi i nove generacije shvatiti moje reci.To bi znacilo za razvitak nas.Da nebudemo obicni roboti koji stalno isto rade. Neko kad bi ovo procitao,nista ne bi ukapirao!Neko bi rekao da sam anarhista.Ja nisam anarhista jer anarhijabi upropastila nase zivote! Ali,zar ne bi trebalo da ljudima damo malo vise lufta?

     Samo malo vise. Da vise ne gledamo u komsinicine gace,na primer. Zasto bi dete uvek Moralo da bude najbolje? Neka bude srednje-moglo bi i tako. I sada nesto mislim-pa ja naKraju ispadam pokvaren robot,zar ne?

(Ovaj sastav je Lola napisala 16.3.2001. kada je imala 12 godina)





Sviđa ti se? Javi ostalima!

Važna napomena!

Stranica na kojoj se nalazite je automatizovani servis web magazina Helly Cherry.
Redakcija našeg magazina je posvećena objavljivanju autorskog materijala. Iz tog razloga, i zbog nedostatka vremena, naša redakcija ne piše vesti i najave za nove koncerte, izdanja i razne manifestacije.
Ipak, ostavili smo mogućnost organizatorima, promoterima i svima ostalima da svoja dešavanja najave upravo putem ovog servisa. Vesti i najave koje oni šalju se automatski objavljuju na ovim stranicama (u obliku, obimu i sadržaju koji su sami odabrali) tako da naša redakcija nije odgovorna za taj deo sadržaja.

Pratite nas na Fejsbuku