Thimble i Black Crown Empire u Kruševcu



Sviđa ti se? Javi ostalima!

U jeku digitalnog doba, gde gotovo svakodnevno sumiramo loše i dobre strane interneta, ovi pozitivni i negativni aspekti naročito dolaze do izražaja posmatrajući ih iz ugla muzike, muzičara i organizatora. Pored toga što je internet onima koji vole da istražuju omogućio da znatno lakše lociraju i pronađu ono što ih zanima, a da pritom nalete i na nešto novo, i sam proces oko ugovaranja nastupa i svirki je samim tim postao znatno lakši.

Kako nam je Stefan Begović iz organizacije New Scene United iz Kruševca otkrio, za nastup koji će se odigrati 22. novembra u klubu Zamajac u Kruševcu, glavni krivac je upravo internet.

Za bend Black Crown Empire sam saznao putem you tub-a i dopali su mi se, da budem precizniji, kada sam ih prvi put čuo oduševio sam se. Imaju jako dobru produkciju, jako dobro zvuče i dok sam ih slušao imao sam osećaj kao da je u pitanju bend koji nije sa ovih prostora. Odlučio sam da ih kontaktiram i to sam učinio putem facebooka i tom prilikom smo dogovorili nastup, a prvi slobodan datum je bio 22. novembar. Momci iz benda Black Crown Empire su mi predložili da nastupe zajedno sa sastavom Thimble, takođe iz Kragujevca, što je bila odlična ideja. Ja njih lično slušam već godinama, i verujem da ih publika već dobro poznaje."

Black Crown Empire svoj rad započinju početkom 2012. godine, iako priča oko ovog benda doseže malo dalje, obzirom da  prestavlja nastavak puta čije staze su utabane pod nazivom „From My Cold Dead Heands". Ove godine pojavio se i prvi album pod nazivom „My name is war" pod etiketom izdavačke kuće Miner recordings. Album je sniman u Wild Cat studiju, finalni mix i mastering je radio Nemanja Adamović, ujedno i gitarista sastava, dok je za dizajn omota zaslužan pevač Stefan Petrović. Ostatak ove ekipe čine: Vuk Stefanović (forever Storm)  za bubnjevima, Vukašin Đerovski (ex Boneyard) gitara i Duško Jovanović (Boneyard, Trula Koalicija, Ewen  itd...) bas.

Podsećamo da je bend Thimble nastao još davne 1996. godine. U skladu sa vremenom, prvi album ovog sastava pod nazivom „Grow it up" objavljen je na kaseti 1998. Muzika koju izvode ne može se striktno vezati za neki određeni žanr, već više predstavlja mešavinu punka, metala, hard cora, pa i emo i indie zvuka, uz neizbežne scream delove u vokalnom smislu. Dugu tradiciju obično prate i promene u sastavu, pa je i ova ekipa preležala ove „bolesti". Danas Thimble čine: Stojilović Marko-vokal, Marković Miloš-vokal i guitara, Milanović Filip- bas i Lazar Decko- bubanj.

Očekujte dobru svirku i dobru atmosferu. Thimble nije dugo svirao u Kruševcu, a Black Crown Empire je jedan mladi bend pun energije i izvode nešto tvrđi zvuk, tačnije metalcore.", za kraj navodi Stefan Begović.
 
Više informacija o nastupu na priloženom linku: Black Crown Empire i Thimble




Sviđa ti se? Javi ostalima!

Važna napomena!

Stranica na kojoj se nalazite je automatizovani servis web magazina Helly Cherry.
Redakcija našeg magazina je posvećena objavljivanju autorskog materijala. Iz tog razloga, i zbog nedostatka vremena, naša redakcija ne piše vesti i najave za nove koncerte, izdanja i razne manifestacije.
Ipak, ostavili smo mogućnost organizatorima, promoterima i svima ostalima da svoja dešavanja najave upravo putem ovog servisa. Vesti i najave koje oni šalju se automatski objavljuju na ovim stranicama (u obliku, obimu i sadržaju koji su sami odabrali) tako da naša redakcija nije odgovorna za taj deo sadržaja.

Pratite nas na Fejsbuku