Ujedinjeni "Demofestovci": Banjalučki muzičari obradili pjesmu kolega iz "Sopota"



Sviđa ti se? Javi ostalima!

Nesvakidašnja saradnja banjalučkih muzičara, uspješnih učesnika Demofesta, rezultirala je sjajnom obradom pjesme "Zovi me" sastava "Sopot", koja je za ovu priliku dobila i prateći video.

Za vokalnu interpretaciju ove žestoke i energične verzije zaslužna je operska pjevačica Maja Dobrijević Manojlović, koja je nastupala na prvom Demofestu, kao članica sastava "Grof Đuraz i Gospoda", koji je tada osvojio nagradu publike.

"Čula sam pjesmu dok je još bila u radnoj verziji, jer je 'Sopotnik' sniman kod nas u studiju. Od prvog momenta pjesma je postala moj favorit na albumu, a moja prva misao je bila: 'Želim pjevati prateće vokale na ovoj pjesmi. Tako je i bilo. Bekove sam otpjevala, a kada sam dobila ideju da radim covere pjesama banjalučkih bendova, pjesma 'Zovi me' je bila 'pod moranje'. Mislim da smo uradili dobru stvar", navodi ona.

Među prvima koji su se oduševili obradom je i Petar Topalović, vokal "Sopota" i autor pjesme "Zovi me".

"Osjećam se kao da mi je rođendan. Ljudi, svaka čast. Ne mogu da vjerujem da ste ovoliko truda uložili. Živjela banjalučka scena!", prokomentarisao je Topalović.

Ninoslav Dobrijević Tiki, bio je zadužen za bas linije, a kao član grupe "Neuro" bio je pobjednik je petog Jelen Demofesta 2012. godine. Upravo u njegovom studiju "Digital Boyler" snimana i miksana pjesma "Zovi me".

I tu nije kraj, jer su među ekipom koja je snimila ovu obradu gitarista Saša Rogić, kao i bubnjar Đorđe Stanivuković, inače članovi metal sastava "Tanker", pobjednika drugog Demofesta iz 2009. godine.

"Iskreno, Maja i ja se već godinu-dvije dopisujemo i planiramo da pravimo pjesmu. Čak je i bilo nekih nacrta, prvih nota. Ali, mi čak ne možemo ni da odaberemo žanr koji bi radili, znamo samo da hoćemo da sviramo. Onda je bukvalno preko noći došao poziv od Maje i Tikija da se radi obrada 'Sopota' i da im treba teža, žešća gitara. Samo sam pitao koja je pjesma u pitanju i poslije par dana smo bili u studiju i snimali. Nadam se da ćemo raditi još, ideja ima uvijek mnogo, ali sačekaću ipak sa najavama, jer ima dosta posla oko svega", kaže Rogić.

Podsjetimo, "Sopot" je proglašen za najperspektivniji banjalučki bend na Jelen Demofestu 2011. godine, a takođe je nastupao i u revijalnom dijelu programa festivala. Da stvar bude zanimljivija, Dejan Savić, drugi gitarista "Tankera", zadužen je za ovaj instrument i "Sopotu", tako da je Rogić na neki način, "mijenjao" kolegu iz benda.

"Dejan je moj brat, gitarski kolega, moje krilo. Sve što se tiče gitare i druženja sa Dejanom meni je zadovoljstvo da radim. Dejan se super snašao u 'Sopotu' i sigurno se zabavlja sa njima. Nakratko, radeći ovu pjesmu, i ja sam osjetio kako je svirati van 'Tankerovog' žanra. Ja jesam dodao više gitarske žestine nego što bi 'Sopot' inače uradio, ali siguran sam da bi i Dejan isto tako znao da uradi istu stvar, samo da se traži to od njega. Na kraju krajeva, mislim da je Tiki ostavio dosta Dejanovih rifova, koji su se odlično uklopili sa mojim novim dionicama", smatra Rogić, te dodaje da se dugoočekivani album "Tankera" pod nazivom "Shores of the Wipping Willow" privodi kraju, te da ekipa koristi svaki slobodan trenutak za snimanje.

Inače, video za numeru "Zovi me" urađen je u "Digital Boyler" produkciji, za kameru i montažu spota bila je zadužena mlada banjalučka umjetnica Tea Jagodić, a za režiju Ninoslav Dobrijević.

Video možete pogledati na ovom linku https://www.youtube.com/watch?v=sS11W-WQ_28&feature=youtu.be



Sviđa ti se? Javi ostalima!

Važna napomena!

Stranica na kojoj se nalazite je automatizovani servis web magazina Helly Cherry.
Redakcija našeg magazina je posvećena objavljivanju autorskog materijala. Iz tog razloga, i zbog nedostatka vremena, naša redakcija ne piše vesti i najave za nove koncerte, izdanja i razne manifestacije.
Ipak, ostavili smo mogućnost organizatorima, promoterima i svima ostalima da svoja dešavanja najave upravo putem ovog servisa. Vesti i najave koje oni šalju se automatski objavljuju na ovim stranicama (u obliku, obimu i sadržaju koji su sami odabrali) tako da naša redakcija nije odgovorna za taj deo sadržaja.

Pratite nas na Fejsbuku