Krsta Pacić sa svojim projektom "Soul Strife" objavio prvi Single "Desolation"



Sviđa ti se? Javi ostalima!

Dvadesetjednogodišnji multi-instrumentalista Krsta Pacić sa svojim solo projktom pod imenom "Soul Strife" objavio je prvi single iz predstojećeg EP albuma pod nazivom "Martyr".
"Od kako znam za sebe slušao sam metal muziku i oduvek mi je bio san da utičem na svet kroz muziku...Sada kada imam sav potreban materijal, muzika i kompozicija muzike su mi prioritet. Dugo sam radio na pesmama, tokom godina sam uvežbavao muzičku produkciju i usavršavao veštine u istom polju. Sada kada imam svu potrebnu opremu za snimanje i produkciju, pisanje pesama mi je sve sto znam." 

Single je nazvan "Desolation", to je pesma koja ima svoju sopstvenu priču...
Pesma sa uticajima Deathcore žanra sa prelazima u Atmosferičnu mračniju temu.Muzika je vezana za lične emocije kompozitora, svaki prelaz u pesmi predstavlja određenu tematiku. Samim tim i reči su napisane iz najcrnjih pogleda na sve oko nas... Lirika se bazira na moralnim i emotivnim slabostima kod ljudi i na to kako je ljudima potrebno opravdanje i razlog za postojanje.

Za vise informacija kontaktirajte Artista preko Facebooka - Natas L. Liah ili Instagrama - @product_of_an_outcome_666.

Singl poslušajte na https://www.youtube.com/watch?v=_NQX-rQzPS8



Sviđa ti se? Javi ostalima!

Važna napomena!

Stranica na kojoj se nalazite je automatizovani servis web magazina Helly Cherry.
Redakcija našeg magazina je posvećena objavljivanju autorskog materijala. Iz tog razloga, i zbog nedostatka vremena, naša redakcija ne piše vesti i najave za nove koncerte, izdanja i razne manifestacije.
Ipak, ostavili smo mogućnost organizatorima, promoterima i svima ostalima da svoja dešavanja najave upravo putem ovog servisa. Vesti i najave koje oni šalju se automatski objavljuju na ovim stranicama (u obliku, obimu i sadržaju koji su sami odabrali) tako da naša redakcija nije odgovorna za taj deo sadržaja.

Pratite nas na Fejsbuku