Tearpalm @Panic Room Žica 04-12-2009



Sviđa ti se? Javi ostalima!

Dosao sam tamo na vreme, ali je, prirodno, svirka kasnila pa sam seo i cekao. Ne znam sta je bio motiv, ali se Marko odjednom postavio na binu, sa jos dva clana, jedan za klavijaturama i drugi za gitarom. Marko je bio na kompu. Poceo je da gruva onaj Tearpalm koga sam vec slusao, i u nekim trenucima je bilo bolno, u nekim prijatno. Sam nastup me nije narocito zabavio u prvoj polovini pa sam gledao ljude oko sebe. I oni su bili dosadni. Onda sam otisao u WC, ispraznio se i kad sam se vratio, Mare je nesto besneo na gitari. Zauzeo sam mesto gde mogu da posmatram i njega i publiku i cekao. Zvucalo je jebeno, ali od milion efekata, nisam znao koji je zvuk gitare, i da li se gitara uopste cuje. Onaj gitarista je besomucno pokusavao da da neki zvuk, ali valjda je bio lose prikacen, ili sam ja gluv. (na kraju je isti izudarao gitaru i polio je pivom, iz razumljivih razloga).
U nekoliko navrata, zatvorio sam oci i pokusao da dobijem neke asocijacije. Bile su vrlo cudne, ali secam se samo jedne - macka koja pazljivo hoda po zaledjenom ledu. To je to, to je muzika Tearpalma. Bilo mi je zanimljivo Markovo lice kada se provuce neki sempl njemu interesantan, zadovoljno se nasmeje gledajuci u monitor. Sve u svemu, bilo je bucno, zajebano i malo dosadno. Ali zajebano.

pise Djole


Sviđa ti se? Javi ostalima!

Važna napomena!

Stranica na kojoj se nalazite je automatizovani servis web magazina Helly Cherry.
Redakcija našeg magazina je posvećena objavljivanju autorskog materijala. Iz tog razloga, i zbog nedostatka vremena, naša redakcija ne piše vesti i najave za nove koncerte, izdanja i razne manifestacije.
Ipak, ostavili smo mogućnost organizatorima, promoterima i svima ostalima da svoja dešavanja najave upravo putem ovog servisa. Vesti i najave koje oni šalju se automatski objavljuju na ovim stranicama (u obliku, obimu i sadržaju koji su sami odabrali) tako da naša redakcija nije odgovorna za taj deo sadržaja.

Pratite nas na Fejsbuku

Blog Archive