Naša posla



Sviđa ti se? Javi ostalima!



Kažu, da je u životu pored izbora partnera, najvažniji izbor budućeg zanimanja. Treba dobro promisliti. Toliko toga ima. Moraš biti oprezan prilikom izbora osnovne škole, srednje škole, o fakultetu da i ne pričam. Strani jezici, matematike, istorije, fizike, geografije, ma sve se to sutra gleda prilkom zapošljavanja. I koliko znaš, i koliko si dugo studirao, ko su ti rođaci, u kojoj si stranci, test urinokulture, snimak zuba...
Pa ti sad budi pametan u ovo ludo vreme i odluči. Ja sam rešio da odem u privatnike. Bolje raditi za sebe nego za druge. Nije mi se svidela ideja da u zemlji koja je poslednju kvalitetnu stvar proizvela pre dvadeset i više godina ulazim u takvu ludost kao što je otvaranje pogona i zapošljavanje ljudi. Ne. Zašto bih? Da se ne lažemo, poznati smo kao neradnici. Odlučio sam se za trgovinu. Jedino to ovde prolazi. Trange frange, kupuj prodaj, ja tebi ti meni, takve fore i šeme. Međutim, nije sve išlo tako lako. Konkurencija velika, na svakom ćošku radnje i supermarketi, bilbordi i svetleće reklame, promotereke, ma haos.
Trebalo je dobro promisliti sa čime uleteti u posao. Vagao sam i vagao, znojio se, preračunavao, pisao i brisao, i, mislim da nisam loše odabrao. Svi su zadovoljni mojim izborom. Dobro, svi osim majke i oca, ali oni nikada nisu zadovoljni. Radim ovaj posao zato što ga volim. Trgujem savršenim proizvodom. Sa njime nema problema. I kada ga imam malo, brzo od toga napravim više, a da to niko ne primeti. Sa njime nema diskriminacije. Prodajem ga svima. Poslovnim ljudima, seljacima, kurvama, crncima, kinezima, rođacima. Ne plaćam porez, ne plaćam knjigovođu, sva lova ostaje meni. Novac za kiriju ne bacam. Moj poslovni prostor je svuda, počev od haustora zgrada do javnih WC-a. Što se poslovnog dres koda tiče, poželjna kombinacija su laki materijali, trenerke i sportske patike, čisto ono radi lakšeg kretanja. Tržište je u stalnom porastu. Mušterije se stalno vraćaju, i nikada nema reklamacija. Imam lek za sve. Za usamljenost, za tugu, za depresiju. Deluje na svakoga. I na srećne, na bogate i siromašne, lepe i ružne... Ako hoćeš ekspresno da skineš kilažu, obavezno se javi. Delim paketiće kao Deda mraz. Za razliku od drugih privatnika, ja volim kada mušterije guraju nos u moja posla. Zato izvolite, svratite, probajte! Prvi put je besplatno. Za svaki sledeći, znajte: ako niste pri novcu, primam porodični nakit, belu tehniku, slike poznatih autora. Do šmrkanja, ovaj, do viđenja – sve najbolje!

Vojislav Vukomanović 



Sviđa ti se? Javi ostalima!

Važna napomena!

Stranica na kojoj se nalazite je automatizovani servis web magazina Helly Cherry.
Redakcija našeg magazina je posvećena objavljivanju autorskog materijala. Iz tog razloga, i zbog nedostatka vremena, naša redakcija ne piše vesti i najave za nove koncerte, izdanja i razne manifestacije.
Ipak, ostavili smo mogućnost organizatorima, promoterima i svima ostalima da svoja dešavanja najave upravo putem ovog servisa. Vesti i najave koje oni šalju se automatski objavljuju na ovim stranicama (u obliku, obimu i sadržaju koji su sami odabrali) tako da naša redakcija nije odgovorna za taj deo sadržaja.

Pratite nas na Fejsbuku

Blog Archive