Peđina velika žurka počinje – "Mi smo D' Boys" (The Very Best Of)



Sviđa ti se? Javi ostalima!


Konačno se na domaćem tržištu pojavila kolekcija najvećih uspeha jednog od najkontroverznijih autora i izvođača ex-jugoslovenske scene, čiji su hitovi obeležili dobar deo "zlatnih" '80-tih godina XX veka - Predraga Jovanovića, u narodu poznatog i kao Peđa d Boy.

Album "Mi smo D' Boys" na kome se nalaze svi kapitalni hit singlovi (Jugoslovenka, Mi smo D' Boys, Florida, Snežana, Visibabe - ljubičice, Nataša, Muvanje...) benda D' Boys upravo je objavila beogradska nezavisna izdavačka kuća Take It Or Leave It Records. Na njemu su zastupljena (kao muzičari, ko-autori, producenti) neka od najznačajnijih imena tadašnje scene: Ivan Pipo Čović, Marina Tucaković, Dragan Ilić, Boban Petrović, Željko Brodarić Jappa, Oliver Mandić, Miško Plavi, Ivo Lesić, Matko Jelavić,  Dragan Krle Jovanović...

Grupu D' Boys osnovali su Peđa i Miško Mihajlovski 1982. godine u Beogradu, a debitantski album "Mi smo D' Boys" objavljen je u proleće 1983., tako da ova kompilacija obeležava i 35 godina od njihovog naglog prodora na muzičku scenu tadašnje države.

Album "Mi smo D' Boys" dostupan je na svim relevantnim digitalnim platformama, kao i na kompakt disk nosačima zvuka.

Digitalne platforme:

Mi Smo D´Boys (The Very Best Of)

Google play: https://tinyurl.com/y9xuops3

Amazon: https://tinyurl.com/y7e67z4v

Deezer: https://tinyurl.com/ybgnvess

iTUnes: https://tinyurl.com/yc225uy3

Spotify: https://tinyurl.com/y7z8ruja

O najbitnijim tačkama svog života prepunog uzbudljivih momenata, u povodu novog albuma, Peđa je napisao:

  • Počeo sam da pevam sa 14 godina u bendu Lutalice iz Beograda. Tri godine smo svirali po raznim mesnim zajednicama, sportskim halama, gitarijadama, pa sa Siluetama u Skoplju i Crnim biserima u filmu „Kad budem mrtav i beo". Sa 17 godina sam otišao u Pariz i prekinuo sam da se bavim muzikom kada sam čuo kako pored bioskopskog reda 3 Engleza praše gitare i pevaju. Počeo sam da se bavim drugim stvarima: modnom bižuterijom, rukotvorinama od kože, narukvicama, kaiševima, šeširima, mokasinama, prslucima, pantalonama, jaknama...  Prodavao sam sve to buticima na veliko, a kasnije otvorio i svoj prvi butik na Ibici. Na Goa plaži u Indiji pevao sam na Božićnim i novogodišnjim žurkama. Na Ibici sam potom osnovao bend Scandal sa trojicom Engleza i Australijancem. Svirali smo na žurkama na Ibici, gde sam kasnije upoznao i nemačku grupu Jane i snimio prvi album s njima. Pesma „Love Your Life" dostigla je No.1 Import Heavy Metal Charts u Engleskoj 1979-te. Sa njima sam prošao turneju po celoj Nemačkoj, Švajcarskoj (nemački deo), istok Francuske ka Nemačkoj, bili smo i u Antverpenu, u Belgiji. U bendu Jane naučio sam zanat - scenski i studijski. Svo to iskustvo primenjivao sam i u godinama nakon toga sa Miškom Mihajlovskim u D'Boys bendu, Peđa D'Boy bendu i evo sada ponovo.

Pošto sam relativno dosta putovao, ostajao sam uvek tamo gde mi je bilo dobro, npr. odem u Berlin na jedan dan, i ostanem godinu dana. Odem na Ibicu nedelju dana, ostanem sedam godina itd. Problem je bio taj što nisam imao problema. Mesto me ne drži dugo, volim avanture i putovanja; moj slogan je: „Jednom se živi, sutra je daleko...!"  




Sviđa ti se? Javi ostalima!

Važna napomena!

Stranica na kojoj se nalazite je automatizovani servis web magazina Helly Cherry.
Redakcija našeg magazina je posvećena objavljivanju autorskog materijala. Iz tog razloga, i zbog nedostatka vremena, naša redakcija ne piše vesti i najave za nove koncerte, izdanja i razne manifestacije.
Ipak, ostavili smo mogućnost organizatorima, promoterima i svima ostalima da svoja dešavanja najave upravo putem ovog servisa. Vesti i najave koje oni šalju se automatski objavljuju na ovim stranicama (u obliku, obimu i sadržaju koji su sami odabrali) tako da naša redakcija nije odgovorna za taj deo sadržaja.

Pratite nas na Fejsbuku