Tarabići



Sviđa ti se? Javi ostalima!

Miloš i Mitar Tarabić
Prave tarabu u moje avlije
Miloš 1809-1854
Mitar : (1829-1899)

Tarabe u avlije: satirična priča.crni humor
-Ajde dig se!
-Ne smem!
-Idemo da stavimo tarabe, i ogradimo tvoju avliju!!?
Za kojom toliko patiš!!?
-Ko ste bre Vi!?
Miloš i Mitar iz Kremne, pokraj Užica!
-Čuveni bre Tarabići, sinak!“
-Nikad, čuo!
Al', nas vidiš! To smo mi! Vidovnjaci!
-A Stojan!?
-Nema ga, ni u avlije, ni u kući, gadno kašlja, neka bolest ga ga zavatila na pluća!...
-Ponesi školsku torbu, očevu, sa čekićem!
-Oću! Oću!
-Eksere imamo mi!
-Odakle Vam!?
-Grobari su bacili kod pirovine, kad su kivali krstače!
-Au! Pa Vi ste se povampirili skroz!?
-Ma jok , bre sinko!
-Nemoj ti mene sinko!
-Kažem im ja!-iznerviran i uplašen.
-Kakvo ti je to brašno, na čoji, i po licu!?
-Pa mi s vampirima, i oštokondžulama, prekraćujemo dane i noći, po vodenice, nema ih doduše, mnogo, po Srbiji, ni po okolini Užica.
Odakle smo, mi...
-Tak! Tak! Tak! –začu se u zoru, potkivanje taraba, ko' konjima,kovačevi, kad su kuju kopite!
-E, tako se zakiva!!!
-Zarža pas, u avliji.Grrrrr!!!Grrrr!!!Av! Grrrr!
-Ovaj kad ga pogleda očima, Tarabić, ko da mu sevnuše munje, barem dve, Mitar, čini mi se,
i ono pseto, podvi rep, cvilnu i ode.-
-Hipnotiše, kučki!-Lud li je! Tarabić, pomisli se malko!
-E, tako se radi, to.-„ Sad možeš slobodno da šetaš avlijom“!!!!
-Gle, visibabe!
-Da uberem za pokojnu baba Višnju!!!
Progoni me, i mrtvi ji se svete, što se narodski kaže.- Četri joj uberite, i stavite, na uzglavlje, kod neznanog pokojnika, meni za sreću, kad se vraćate...
-Hoćemo sinko!
-Doći će baba Višnja, na vodu i ratluk, nekom u komšiluk.
-Ajd', u zdravlje sinko!
-Probudih se i trgoh, iz ovog sumornog i košarnog sna..-
-Ko da ti neko otvori vrata od kujne, il'gi zalupi, a ti uzmeš kuhinjski nož, s crvenu dršku!?
-Ono nema nikog, i shvatiš da je košmaran san.
-Tek se oko sedam sati uspavah!. .-Sav se naježih, icepi se od stra', i san!

Dušan Dojčinović



Sviđa ti se? Javi ostalima!

Važna napomena!

Stranica na kojoj se nalazite je automatizovani servis web magazina Helly Cherry.
Redakcija našeg magazina je posvećena objavljivanju autorskog materijala. Iz tog razloga, i zbog nedostatka vremena, naša redakcija ne piše vesti i najave za nove koncerte, izdanja i razne manifestacije.
Ipak, ostavili smo mogućnost organizatorima, promoterima i svima ostalima da svoja dešavanja najave upravo putem ovog servisa. Vesti i najave koje oni šalju se automatski objavljuju na ovim stranicama (u obliku, obimu i sadržaju koji su sami odabrali) tako da naša redakcija nije odgovorna za taj deo sadržaja.

Pratite nas na Fejsbuku

Blog Archive