Intervju: Enbilulugugal



Sviđa ti se? Javi ostalima!




Zanimljivo je čuti šta znači ime Enbilulugugal za vas ? Zašto ste odlučili da radite pod ovim imenom i kako se odnosi na muziku koju predstavljate ?
Izedis:
Enbilulugugal dolazi od 50 imena Marduka u Necronomiconu.
"Dvadeset šesto ime je ENBILULUGUGAL, moć koju poseduje predstavljena je svim rastom i svime što raste, daje znanje o kultivaciji i može snabdevati izgladjen grad sa hranom za trinaest meseci u jednom mjesecu. Njegova reč je AGGHA. "
Izabrali smo ovo ime jer ime zvuči zaista glupo kada ga kažete i to zbunjuje ljude. Kao i to da je naš smisao za humor je skoro uvek prisutan kroz njega. Humor je uvek bio važan deo benda. Enbilulugugal mi je veoma važno ime, jer smo ga izabrali suosnivač Nebiru i ja. Nažalost on je preminuo 2015. godine. Pretpostavljam da se ime Enbilulugugal savršeno uklapa u muziku koju radimo jer je i smešno i zbunjujuće, a ne svetlost gluposti.

Kako ste formirali? Zašto ste se odlučili za izabrani žanr ili žanrove koje radite?
Izedis: Nebiru i ja smo formirali bend krajem juna 2000. godine. Formirali smo ga u Yahoo! Chat Sobi i nikada se čak nismo ni sreli uživo. Mi smo brzo izabrali ime i čak smo pokušali da ga promenimo na Černobog neko vreme. Nije trajalo dugo i uskoro smo ponovo upotrebljeno ime Enbilulugugal. Sve što mogu reći je da nam je moćni GoatSerpent dao ime iz sopstvenih razloga i da tu nema mnogo toga da se kaže. Isto s žanrovima, radimo samo kako ono komanduje.

Da li je Enbilulugugal vaš prvi muzički projekat ili bilo prethodnih projekata ili grupa?
Izedis: Enbilulugugal je bio prvi ozbiljan pokušaj koji sam uradio. Kada sam imao 13 godina, napravio sam glupi noisecore bend zvani The Sreaming Bugers (Boogers je napisano pogrešno). Radio sam sa prijateljem na pesmi ili dve sa njegovim srednjoškolskim projektom, The Spooks. Osim toga, "satansko ubijanje Hrista u paganskoj šumi u noći s punim mesecom" je prvi put kada me je zaposeo Lord GoatSerpent i ispraznio je crnu bljuvotinu iz mene.

Kako ste otkrili buku i njene podžanrove ? Kakve ste veze razvili sa stilovima koji su vas privukli i na koji način ste se bili priključili u njih?
Izedis:
Nekada davno sam dobio promo  kompilaciju i jos neko sranje iz Release Entertainmenta (bočna etiketa Relapse Records za eksperimentalnu muziku). Bilo je interesantno u to doba, ali nikad nisam slušao mnogo. Mislim da je čitava stvar "crne buke" bila nesreća. Upravo smo koristili zaista sređajnu opremu za snimanje i zvuk je izašao na taj način. Ali ideja se "zaglavila" jer to i dalje radimo. Pretpostavljam da možete reći da sam ušao u muziku buke kroz formiranje Enbilulugugala.

Da li vaši uticaji iz drugih grupa / projekata imaju veliki uticaj na vas ? Da li biste želeli da podelite koji su umetnici imali najveći uticaj na tebe i vašu muziku? Da li postoje stvari izvan mračnog i bučnog audio spektra koji su uticali na vaš zvuk, a koji su vredani pomena?
Izedis: Mogu iskreno da kažem da na moj rad sa Enbilulugugalom ne utiče bilo koji bend / projekat, barem ne više. A ako sam ikad imao uticaj, to se nije pokazalo ni u jednom od žanrova "muzike". Ne mogu da odgovaram ni za koga drugog, ali mislim da i oni nemaju nikakvog uticaja na ovaj projekat. Ovde smo samo da reketiramo i terorišemo muzičku industriju.

Kakve su vaše misli o saradnji sa drugim umetnicima? Na koju saradnju sa drugim umetnicima ste ponosni? Kako se osećate kada svirate uživo kao Enbilulugugal? Da li mislite da bi ovu vrstu muzike trebali biti izvoditi uživo?
Izedis:
Sarađivao sa različitim ljudima na svakom snimku Enbilulugugal. Postoji samo 2 ili 3 izdanja gde sam sve sam snimio. Uvek sam uživao u saradnji i donošenju ideja zajedno. Enbilulugugal je jednom nastupao uživo u kući između dve crkve u West Oakland-u, California. Pretpostavljam da možete reći da je to bio "powerviolence" nastup.  Očistili smo sobu za manje od dva minuta i nastavili još dvadeset pet minuta sa namerom da eksplodira krov tog mesta. Kasnije smo nas nazvali bendom koji proverava zvuk. Mislim da je moglo biti bolje da sam znao o tome ranije nego na dan nastupa.  Ja sam otpadnik tako da nikada nisam brinuo o sviranju na drugim mestima. Ne mogu reći da postoji bilo kakva saradnja na koju sam više ponosan nego na druge. Sve je bilo sjajno i ponosan sam na sve njih.

Zašto ste odlučili da ne napišete tekstove za Enbilulugugal? Zašto ste umesto toga otišli ​​da vrištite koliko ti pluća dozvoljavaju?
Izedis: Ranije sam pisao tekstove, ali našao sam da uživam u vokalima više kad sam slobodan da radim i vrištim sve što želim. Bez ograničenja.
 
Šta mislite o deljenju muzike na mreži? Da li ostavljate svoju muziku za besplatno skidanje? Zašto to radite?
Izedis:
Muzička razmena me uopšte ne uznemirava. Imam sve što sam uradio na Internet arhivu za besplatno preuzimanje. Uvek sam želeo da besplatno skidam muziku, jer to dalje govori o infekciji. Čak sam i naplaćivao najnižu cenu za fizičku izdanja. Nije me briga za profit. Pogledajte arhivu:
https://archive.org/details/sagoatanarchives.

Navedite 10 uticajnih albuma koje možete smatrati znacajnim za stvaranje Enbilulugugal kao benda. Ovo vam može biti teško, ali pokušajte da navedete 10 umetnika (ili više) koji su uticali na vas.
Izedis: Ja ću napisati albume koje su uticali na mene da započinem bend. Ipak, ni na koji način nisu uticali na muziku benda... Bez posebnog reda:

1. Barathrum "Hailstorm"
2. Godkiller "The End of  the World"
3. Gonkulator "Satan's Burial Ground"
4. Piledriver "Metal Inquisition"
5. Exorcist "Nightmare Theater"
6. Sigh "Hail Horror Hail"
7. Countess "The Book of the Heretic"
8. Epidemic "Decameron"
9. Napalm Death "Death by Manipulation"
10. Darkthrone "Panzerfaust"

Šta možete reći o svom novom albumu i saradnji sa Jefom Vhiteheadom iz Levijatana? Kako ste ga izabrali da radi naslovnu stranu albuma ? Da li je uradio upravo to ili i nešto više za tvoj nadolazeći album?
Izedis: Saradnja sa Vrestom je dosadna priča. Zamolio sam ga da napravi naslovnicu, platio sam mu, on je to uradio. I to je to! Izabrao sam ga zato što sam uvek uživao u njegovim umetničkim radovima i mislim da je odradio dobar posao. Samo nam je dao neke umetničke radove, bez muzičkih priloga.

Kada možemo očekivati da novi album izađe? Gde će biti dostupan za preuzimanje ili kupovinu?
Izedis: Nadamo se da ćemo do kraja 2018. godine dobiti novi album pod nazivom "We Hope You Fvkken Hate It". Proces snimanja se odvija sporo, ali nadamo se da će to biti još jedno lijepo iznenađenje za nekoliko fanova koje imamo. Prvo će biti dostupan za dovnload, a zatim i CD. Pazite!

Poslednje pitanje, šta je sledeće za Enbilulugugal?
Izedis:
Nadam se da će se sve pretvoriti u prašinu u eksploziji bombe od 40 megatona. Ali verovatno samo gomila nasumičnih snimaka! FUKK IT! Hvala na podršci, čoveče!



Sviđa ti se? Javi ostalima!

Važna napomena!

Stranica na kojoj se nalazite je automatizovani servis web magazina Helly Cherry.
Redakcija našeg magazina je posvećena objavljivanju autorskog materijala. Iz tog razloga, i zbog nedostatka vremena, naša redakcija ne piše vesti i najave za nove koncerte, izdanja i razne manifestacije.
Ipak, ostavili smo mogućnost organizatorima, promoterima i svima ostalima da svoja dešavanja najave upravo putem ovog servisa. Vesti i najave koje oni šalju se automatski objavljuju na ovim stranicama (u obliku, obimu i sadržaju koji su sami odabrali) tako da naša redakcija nije odgovorna za taj deo sadržaja.

Pratite nas na Fejsbuku