1000 ZAŠTO – 1000 ZATO



Sviđa ti se? Javi ostalima!

Zašto si ostavio dlake na sapunu?

Zašto nisi ispraznio kantu za smeće?

Zašto nisi uključio bojler kada si ga ispraznio?

Zašto, zašto, zašto? Mislim da tu reč slušam celog života. Od svake žene sa kojom sam bar popio kafu, do onih sa kojima sam živeo. 1000 zašto, i 1000 nedovoljno dobrih odgovora. Neko će reći da je svađa najbolja predigra, ali taj neko nije trčeći izbegavao slavski komplet čaša sa slikama svetaca i servis za 12 osoba. Žene. Nisu sve iste. Ima i puno gorih. Ali ne mogu bez njih. Slično stokholmskom sindromu. Bio sam zaljubljen u svaku od njih barem na 10 sekundi, sati, dana, meseci. Više nisam izdržao. Okretao sam novi list. I novu ženu.

Žene te pogađaju kao pesme u kafani. Ustaneš, popneš se na stolicu, sto, krvavim rukama počneš da lomiš luster, onda dođe ona, najskuplja, pesma, o njoj, za tebe najvećoj ženi, i sjebe te za sve pare. Žene su majstori analize. Zašto, šta bi bilo, kako, gde, koliko? Mislim da je pre njima mesto u kladionicama nego nama. O ženama nećeš naučiti iz knjiga. Sa njima moraš da živiš, jedeš, piješ, spavaš, razgovaraš. Oni više srećni umru na njima.

Šunjam se kroz stan od spavaće sobe ka izlazu. Odaje me nekontrolisani prdež. Previše aleve paprike u pasulju koji moj stomak ne podnosi. Otvara vrata dnevne sobe. Buljim u nju kao sa sam video avet.

"Neka žena je zvala dok si spavao. Rekla je da ne želi više nikada da te vidi i da joj ključeve od stana ubaciš u poštansko sanduče... Koji si ti skot! Zašto?!!!"

Ne predajem se bez borbe. 1000 zašto, 1000 zašto da ne...

Vojislav Vukomanović



Sviđa ti se? Javi ostalima!

Važna napomena!

Stranica na kojoj se nalazite je automatizovani servis web magazina Helly Cherry.
Redakcija našeg magazina je posvećena objavljivanju autorskog materijala. Iz tog razloga, i zbog nedostatka vremena, naša redakcija ne piše vesti i najave za nove koncerte, izdanja i razne manifestacije.
Ipak, ostavili smo mogućnost organizatorima, promoterima i svima ostalima da svoja dešavanja najave upravo putem ovog servisa. Vesti i najave koje oni šalju se automatski objavljuju na ovim stranicama (u obliku, obimu i sadržaju koji su sami odabrali) tako da naša redakcija nije odgovorna za taj deo sadržaja.

Pratite nas na Fejsbuku