Zid Mortal: Kocka je bačena - krenuli „Monopol i riziko“



Sviđa ti se? Javi ostalima!

Nakon duge diskografske pauze, najzad je pristigao novi, treći studijski album beogradske rok postave Zid Mortal „Monopol i riziko" (Take It Or Leave It Records) , a njegova promocija otpočela je 20. 09. na talasu Radija 202, u emisiji "Demo ekspres" kod legendarnog Vlade Jankovića Džeta.

Album „Monopol i riziko" je proizvod mnogih besanih sati studijskog rada, delo mnogobrojnih gostiju i saradnika na albumu, što govori o tome da je Zid Mortal napravio album moderne produkcije sa velikom dozom emocije na koju nas je rock'n'roll navikao. Snimatelj albuma je Marko Živanović, a miks i master je delo Dragana Petronića.

Linkovi albuma „Monopol i riziko":





Na albumu su svirali: Nenad Šobić (vokal, gitara), Goran Šobić (gitara), Slobodan Bugarčić (gitara), Željko Adžić (klavir), Đorđe Golubović (bas gitara), Milan Jejina Yeqy (bubanj).

Kao gosti na albumu se pojavljuju: Jovana Milošević (Maraqya), Milena Branković (Trigger), Katarina Popović (Etar), Robert Perić (Feud, Rapid force), Vidoja Božinović - Džindžer (Riblja Čorba), Nikola Zorić (Riblja Čorba), Nikola Demonja Jr.

Dizajner omota je Ivan Apostolović Apostol.

- Naziv benda nas podseća da je život ograničen i samim tim vredan. Zid Mortal želi da, autentičnom autorskom muzikom pošalje poruku da pravi rock'n'roll može da postoji. Album „Monopol i riziko" je tu da bi nas opomenuo da živimo u svetu društvenih igara i da postoje pravila igre. Ceo svet u kojem živimo postao je talon za društvene igre Monopol i Riziko. Ali, ono što se promenilo je da Monopol igraju vojnici, a Riziko biznismeni. Mi smo u toj igri prepušteni sami sebi i zavisimo od sreće u bacanju kockica - kaže Goran Šobić Sirano.

Prvi video singl, koji je lansiran u isto vreme kada i album, načinjen je za pesmu „Pet minuta sam". Tekst pesme govori o mladom čoveku koji je svestan da je na svetu previše negativnih pojava, da je previše mraka. Želeo bi nešto da promeni, ali shvata da su vremena revolucije prošla, da je sve teže boriti se za ideale i promeniti svet na bolje te stoga on koristi svojih pet minuta samoće da „zadovolji sebe" i tako bar na tren „crni svet u belo ofarba".

Spot dočarava svet kao zatvor i ljude koji u njemu žive nesvesni toga. Oni koji su svesni, pokušavaju da nađu izlaz. Spot je režirao Goran Šobić Sirano, za snimanje su se pobrinuli Vladimir Talijan i Nikola Popović, a za montažu i kompozing je bio zadužen Milan Pejnović.

- Umetnici su najvredniji deo čovečanstva, oni imaju moć da vide i razumeju svet tako da ga drugima predoče kao sliku, film ili muziku, i oni su slobodni. Poruka spota se posebno odnosi na zemlje regiona jer svi mi živimo slične živote, govorimo sličnim jezikom i jedni druge u svemu možemo da razumemo. Želja mi je da shvatimo da dok se drugi igraju našim životima zaboravljamo na sve ono lepo što svi mi u regionu posedujemo i zajedničko je. Hajde da marginalizujemo sve ružno što nas okružuje - rekao je Šobić.

Treći studijski album grupe Zid Mortal objavljen je za izdavačku kuću „Take It Or Leave It Records". Do sada su objavili dva albuma, "Iskon" 2001. godine i „Svemir i ljudska glupost" 2005. godine. Svirali su na EXIT festivalu, Belgrade beer festu, Zaječarskoj Gitarijadi, kao gosti na nastupima Ribljoj Čorbi...

Goran Šobić Sirano, osim što je muzičar, objavio je dve knjige pesama „Ovde ko uđe ne izlazi živ" i „Berger je kriv". Bio je autor i voditelj kultne radio emisije „Džiterbag" o ljubavi i rock'n'roll-u. Otud i pseudonim Sirano.



Sviđa ti se? Javi ostalima!

Važna napomena!

Stranica na kojoj se nalazite je automatizovani servis web magazina Helly Cherry.
Redakcija našeg magazina je posvećena objavljivanju autorskog materijala. Iz tog razloga, i zbog nedostatka vremena, naša redakcija ne piše vesti i najave za nove koncerte, izdanja i razne manifestacije.
Ipak, ostavili smo mogućnost organizatorima, promoterima i svima ostalima da svoja dešavanja najave upravo putem ovog servisa. Vesti i najave koje oni šalju se automatski objavljuju na ovim stranicama (u obliku, obimu i sadržaju koji su sami odabrali) tako da naša redakcija nije odgovorna za taj deo sadržaja.

Pratite nas na Fejsbuku

Blog Archive