Intervju Flagellatio Orgasmus



Sviđa ti se? Javi ostalima!

1.Pozdrav. Kako si ? Predstavi se nasoj publici.

Hail. Moje ime je Aleksandar, imam 29 godina, zivim u Barnaulu, zapadni Sibir i aktivan sam na noise sceni od svoje 16-te godine.

2. Kazi nam nesto o svom glavnom projektu. Ime, inspiracija za njegov nastanak i price iza albuma koje si uradio sa projektom. Koja je tvoja glavna ambicija sa njim ?

Poslednjih par godina moj glavni projekat je Flagellatio Orgasmus, iako je originalno zamisljen kao jednokratni projekat za snimanje promo snimka koji je sadrzao 3 pesme (koji je ukljucen kao bonus za album „Criminal Russia“ izdatog za Filth & Violence u 2016-oj godini) i stvar namenjenu za tribute Marco Corbelli-ju (koji nikada nije ugledao svetlost dana).

Moj glavni cilj je da povratim osecaj odvratnosti na power electronics scenu koja se gusi u nezainteresovanosti, dosadi i politickoj korektnosti. Zelim da povratim osecaj stare skole.

3. Sta te je nateralo da pocnes sa teskom elektronskom scenom na prvom mestu ? Sta je bila tvoja inspiracija za ekstremni deo noise scene ? Koji su tvoji uzori i sta slusas privatno ? Preporuci nam nesto.

Da budem iskren, poceo sam da se bavim noise-om jer nisam u mogucnosti da sviram nijedan muzicki instrument. Svi moji decacki snovi o tome da se bavim black metalom su sruseni, na brutalan nacin, jer trebas da budes u stanju da izvedes bar neke deonice. Ja apsolutno nemam sluha i mogucnosti da sviram, plus, nemam nedovoljno strpljenja za ucenje i uvezbavanje instrumenta.

Kada sam otkrio noise, zadivio sam se cinjenicom da iz nicega mozes stvoriti platna puna raznovrse atmosfere, dinamike i energije. Na pocetku svog rada bio sam inspirisan „ispolitiziranim“ sto se odrazilo na moj prvi projekat teske elektronike Gorngoltz. Tada sam počele da me fasciniraju teme zločina, istinskih zločina, seksa i perverzija. U stvari, na mene su uticali italijanska i američka škola buke, koja je izražena u projektu Organoid. Flagellatio Orgasmus je inspirisan direktnim delom stare škole power electronics-a.

Trenutno slušam puno muzike, različitih žanrova. Uglavnom su to noise, industrial, power elctronics i black metal. Ali volim puno drugih zanimljivih žanrova, od coldwave-a i post-punk-a do noisecore-a i speedcore-a. Slušam puno oi! muzike, old-shool punk / hardcore muzike i ne vidim razloga da za ograničavanjem.

4. Da li si bio u bendovima pre formiranja tvog power electronics projekta ? Koji su bili muzički žanrovi tih bendova i kako su se zvali ? Šta je bila glavna inspiracija iza njih?

Naravno, postojat će i projekti objavljeni za izdavače poput Broken Flag-a i Come Org-a. Flagellatio Orgasmus je pokušaj vraćanja duhu stare škole i u budućnosti planiram da to učinim još autentičnijim i zvukom bliskim korenima. Whitehouse, Sutcliffe Jugend, The New Sadism, Mauthausen Orchestra, Swastika Commando, i gomilu drugih projekata... ovo će imati uticaja. Dodao bih Atrax Morgue, Taint, Blood Ov Thee Christ, Snuff, Xenophobic Ejaculation, Prussian Walls – koji su mi takođe bliski po estetici i konceptu zvuka.

5. 2017. godine osnovao si vlastiti label Slivko Tapes. Zašto je bilo potrebno da pokreneš sopstveni label ?

Nažalost, moja okupacija label-om je bila moja velika greška. Nije me naučilo gorko iskustvo i moja tuga u školskom periodu pod nazivom Mind Control prod. i mislio sam da mogu započeti novi label.

Glavni cilj je bio da objavim i sprovedem sopstvene projekte po veoma povoljnoj ceni i u onom obliku u kojem bih želeo da je vidim. Ali, nažalost, nisam bio u stanju normalno da vodim posao. Uticao je nedostatak novca čak i na sprovođenje ovog jeftinog jebenog sranja koje sam pokušao da objavim. Ja sam vrlo siromašna osoba koja je bukvalno na dnu poslednjih nekoliko godina i koja tek pokušavam da izađem odatle, a label mi predstavlja dodatno opterećenje. Mislim da to više nikada neću učiniti. Sada više volim da me objavljuju drugi ljudi.

6. Kakva je današnja noise scena u Rusiji? Koje projekte možeš nazvati vrednim preporuke?

Ruska noise scena je potpuno umrla pre 10-15 godina. Ranije je bilo gomile projekata, izdavačkih kuća, događaja, festivala, svi su međusobno komunicirali i podržavali jedni druge. Sada - ništa. Ne pratim ruske projekte i ne mogu ih imenovati. Volim samo .nictalops, Room Ov Pleasure i Desgranges. Alekander-Lebedev Frontoc još uvek nekako sprovodi neke aktivnosti sa Veprisuicida-om i Vetrophonia-om, koji su takođe za mene vredni. Sve ostalo je šljaka, nezanimljiva dosadna šljaka bez ikakvih obećanja. Takozvani nojzeri na bandcampu koji živahno plasiraju svoja bedna harsh noise wall izdanja sa po 30 albuma mesečno i prodaju mp3 za novac. Jebeš ove prezrene kretene.

7. Kakvi su tvoji nastupi i kako publika reaguje na njih ?

Na moju veliku žalost, nikada nisam nastupio uživo. U jesen 2019 godine to je trebao biti moj prvi nastup u sklopu malog festivala u Sankt Peterburgu sa Room Ov Pleasure i Desgranges, ali sjebao sam avion. Nadam se da ću u budućnosti uspeti da odradim nekoliko nastupa. Jako bih voleo ovo, mada, uopšte, u početku moji projekti nisu bili fokusirani na to.

8. Sarađivao si sa nekim projektima kao što su Hymenal Opening, RXAXPXE, Scatmother, Suppurated Fetus, Pain Appendix i Xenophobic Ejaculation. Možeš li nam reći nešto o tim kolaboracijama ? Kako si stupio u kontakt sa tim ljudima, na koji si split najviše ponosan i sa kim bi sledećim voleo da radiš ?

Moja komunikacija sa ljudima uvek je bila spontana. Mene je zanimalo da znam bilo šta o projektu, o njegovim stihovima, planovima ili izdanjima label-ima povezanim s njim, i ja bih stupio u kontakt. Uvek sam otvoren za nove ljude i prijateljstvo istomišljenika. Ideje o split-ovima i saradnjama rodile su se same i veoma sam ponosn i srećan zbog svih svojih partnera u ovom okruženju. Imamo čitav sat do sad neobjavljenog materijala, kao deo ludog harsh noise-a zvane ARPS (Anal Relaxing Poppers Sniffers) stvorene s momkom iz Pain Appendix-a. Voleo bih da jednog dana ugleda svetlost dana. Što se tiče toga sa kime bih voleo da radim u budućnosti - naravno, XE! Ja obožavam Pasija i veoma sam mu zahvalan na svemu što je učinio na promociji mojih projekata. Veoma bih voleo da i dalje uradimo bilo šta zajedno i, možda, igramo zajedničke žive nastupe.

9. Pored muzike čime se još baviš u životu?

Iskreno, teško je reći. Nemam stalnih ili većih hobija.
Volim da skupljam kasete i vinil, volim da se slikam na kamerama, skupljam i bavim se svim vrstama hi-fi i hi-end audio opreme (čak i sranja koja slušam, volim da slušam sa kvalitetnim zvukom). Bavim se malo sportom u teretani. Radio 2007. zin o black metal-u i još uvek mi je u glavi ideja o novom zinu. Volim neki brutalni seks i razne vrste seksualnih perverzija, to me impresionira za muziku. Veliki sam ljubitelj tetovaža i imam ih puno na sebi, uključujući lice, glavu i tako dalje. Trenutno sam veoma zabrinut za pronalaženje posla i s početkom 2020. godine otići ću na studije kao berberin, jer sam jebena lenja osoba koja nema obrazovanje i ne može jebeno raditi, ha?

10. Šta u budućnosti možemo očekivati od Flagellatio Orgasmus i šta od Марьина Роща,
Dezerbet Xuu Nimmerzeth?


Imam puno neobjavljenog materijala koji će biti implementiran tokom 2020. Par kaseta na Angst prod., kolaboracija i split sa Haters / GKS Jupitter-Larsen na Trapdoor kasetama, kaseta na Finderima, ponovno izdanja na disku i kaseti za Inbreed prod. i Nomos Dei prod., kaseta ili 7-inčna viniln u čast Throbbing Gristle-a. Tu će biti i novi Penis Skin Exhibition i debitantski vinil na Viva Angel Press-u / GoatowaRex-u mog novog projekta Frau Lampenschirm - potpuno politički nekorektan power electronics!
Što se tiče DKSN-a i MR-a, hteo bih da implementiram nešto pod tim imenoma, ali kada - još ne znam. Trebaće mi nove inspiracije. Nadam se da će naići.

11. Pa, Aleksandar hvala na odgovorima. Puno sreće u vašem budućem radu. Živeli!

Puno vam hvala na interesovanju za moj projekat! Vratite mržnju u power electronics!



Sviđa ti se? Javi ostalima!

Važna napomena!

Stranica na kojoj se nalazite je automatizovani servis web magazina Helly Cherry.
Redakcija našeg magazina je posvećena objavljivanju autorskog materijala. Iz tog razloga, i zbog nedostatka vremena, naša redakcija ne piše vesti i najave za nove koncerte, izdanja i razne manifestacije.
Ipak, ostavili smo mogućnost organizatorima, promoterima i svima ostalima da svoja dešavanja najave upravo putem ovog servisa. Vesti i najave koje oni šalju se automatski objavljuju na ovim stranicama (u obliku, obimu i sadržaju koji su sami odabrali) tako da naša redakcija nije odgovorna za taj deo sadržaja.

Pratite nas na Fejsbuku