JA ČASTIM!!! – Jorgovanima u pohode



Sviđa ti se? Javi ostalima!

ŠANK?!!, Kamene Kare i Jorgovani, 28.01.2023., Dorćol Platz, Beograd

Ako se po januaru godina poznaje, biće ovo brutalno dobra godina. Prvi pasus koristim da se zahvalim drugaru, prijatelju, multimedijalnom čoveku Tikvickom, na ukazanom poverenju i pruženoj prilici da prenesem svoje utiske sa koncerta Jorgovana.

Radnja se dešava u Beogradu, prostorije „Dorćol Platz“, u do poslednjeg mesta ispunjenom prostoru. Svedočim iz prve ruke da se „tražila karta više“. Nisam želeo da kvarim događaj od prethodnog dana, pa sam vešto izbegao uvodni bend „Kamene Kare“. Namestilo se, igrom slučaja, da je u subotičkom klubu Mladost gostovao jedan brk, Šamso 69. A o tome nekom drugom prilikom, sada sviraju Jorgovani.

Nije se skoro desilo da sam vezao petak i subotu ovako kvalitetnim programom. Razlog više da se o tome nešto i napiše. Pa da se vratimo na junake sa početka priče – Jorgovane. ☺

Pevali su sve svoje hitove, kao u onom filmu „Dva (i po) sata kvalitetnog programa“. Sviralo se sve od „Plata“, „Balkan bluz“, „Pijem- kockam- navijam“, „Ja častim“, „Vrtić“, „Alfa mužijak“, „Rađaj mi junake“, „Gospodin čovek“, „Mašinac“, ma sviralo se sve (a nešto i po više puta), jer smo mi to tražili uz čuveni poklič „Svirajte pičke!“.

foto: FB stranica Jorgovana
Vesela publika je gađala Mukija Deponiju čašama punim piva, na šta je on odgovorio ,,Molim te nemoj po kose“ i odmah zapevao istoimenu pesmu. Jorgovani su nesebično delili binu i sa ljudima iz publike. Pre izvođenja pesme„Starleta“, na binu je izašla cura koja je popila koje pivo više i sa Deponijom otpevala od prve do poslednje strofe. Sve u službi zabave, svedočim da tokom koncerta ni jedna starleta nije povređena i svi alfa mužijaci su fini i vaspitani momci.

Zabavu je upotpunila i lutajuća ,,šišarka“. Neverovatno je koliko rakija i pivo čine da se opustimo i oprobamo kao rok zvezde. Srećom po publiku, ja nisam pevao. ☺

Jedina zamerka je ta da fanovi Jorgovana nisu bili spremni da nose Mukija po čitavom prostoru. Ipak ima preko 130 kilograma i za to se treba trenirati ozbiljno. Koncert je došao u nezgodno vreme, nakon praznika, pa smo odmarali tegove i bacili smo akcenat na praseće i jagnjeće pečenje, torte i kolače.

Oduševljenju nikad kraja, znao sam da Muki moj zemljak, ali mi reče da i gitarista ,,onaj ćoravi“ vodi poreklo (sa majčine strane ) iz Trstenika. Ovaj podatak je samo učvrstio moju ljubav prema bendu. Ajjjj čoveče, zemljaci kidaju. Na moj komentar da su mi omiljeni lokalni bend, Muki se veselo nasmešio.

Nakon koncerta selimo se u klub „Maniac“, gde na naše iznenađenje na vratima stoji Muki. Gde bi drugde manijaci bili, što bi Jorgovani rekli „Zbogom majko, odvede me kurva“.

Nenad Perčević



Sviđa ti se? Javi ostalima!

Važna napomena!

Stranica na kojoj se nalazite je automatizovani servis web magazina Helly Cherry.
Redakcija našeg magazina je posvećena objavljivanju autorskog materijala. Iz tog razloga, i zbog nedostatka vremena, naša redakcija ne piše vesti i najave za nove koncerte, izdanja i razne manifestacije.
Ipak, ostavili smo mogućnost organizatorima, promoterima i svima ostalima da svoja dešavanja najave upravo putem ovog servisa. Vesti i najave koje oni šalju se automatski objavljuju na ovim stranicama (u obliku, obimu i sadržaju koji su sami odabrali) tako da naša redakcija nije odgovorna za taj deo sadržaja.

Pratite nas na Fejsbuku